menu Newsletter Subskrybcja Nowe szkolenia polecamy polecamy
Znajdujesz się: www.szkolenia.com.pl

Archiwum artykułów

WAKACYJNY KURS DLA KANDYDATÓW NA KONTROLERÓW SYSTEMÓW TELEINFORMATYCZNYCH

Szanowni Państwo,Przedstawiamy podstawowe informacje o szkoleniu kontrolerów systemów teleinformatycznych. Ta nowa funkcja wynika z obowiązku (ciążącego na wszystkich podmiotach publicznych) ujednolicenia i stosowania ustawowych wymagań przy wymianie danych teleinformatycznych. Mówiąc najprościej – prawo wymaga, aby systemy teleinformatyczne stosowane przez podmioty publiczne były spójne, i umożliwiały ich wzajemne współdziałanie. Wykonanie tego obowiązku mają nadzorować specjalni kontrolerzy. Więcej »


EKOSZKOLENIA – szansa dla przedsiębiorców

Już ponad 1500 uczestników z całego kraju wzięło udział w seminariach projektu EKOSZKOLENIA, realizowanego na zamówienie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP).Do tej pory problematyka dostosowania przedsiębiorstw do prawa ochrony środowiska była w firmach traktowana po macoszemu – królowały szkolenia z dziedziny marketingu, zarządzania zasobami ludzkimi i rachunkowości. Tymczasem z przepisów Unii Europejskiej i polskiego prawa wynika, że przedsiębiorstwa (w tym także małe i średnie) muszą osiągnąć odpowiednie standardy w zakresie emisji do wód i powietrza, poziomu hałasu, ochrony przyrody i gospodarki odpadami, oraz wymagań dotyczących ekologicznych cech wyrobu. Polskie prawo, dostosowane w tych kwestiach do prawa unijnego, nakłada na firmy rozbudowane obowiązki (np. w kwestii zagospodarowywania odpadów), a niewielu przedsiębiorców zdaje sobie sprawę z konieczności podjęcia stosownych działań, gdyż nie nadążają za zmianami legislacyjnymi bądź ignorują odpowiedzialność materialną i restrykcje, jakie niosą zmiany w prawie dotyczącym ochrony środowiska. Więcej »


OBOWIĄZKI PRACODAWCY INFORMOWANIA I PRZEPROWADZANIA KONSULTACJI Z PRACOWNIKAMI

Szanowni Państwo, W Dzienniku Ustaw nr 79 poz. 550 została opublikowana ustawa z dnia 7 kwietnia 2006 r. o informowaniu i przeprowadzaniu konsultacji z pracownikami. Ponieważ ustawa wprowadza nową, nieznaną w polskich firmach instytucję rady pracowników proponujemy Państwu szkolenie pt. „Obowiązki Pracodawcy informowania i przeprowadzania konsultacji z Pracownikami”, na którym wyjaśnimy wszelkie wątpliwości dotyczące powoływania i funkcjonowania rad pracowników. Więcej »


KLUCZ DO SUKCESU - AUTOPREZENTACJA

O autoprezentacji można napisać bardzo wiele. Można do tego użyć mądrych i pięknych słów... tylko po co? Pytanie, czy chcę, byś pomyślał „ładnie napisane“, czy raczej „dobrze zainwestowałem czas w czytanie. To wszystko przyda mi się w życiu“. Ja stawiam na to drugie.Czy interesują Cię teorie dotyczące wystąpień publicznych? Jeśli tak, to tu znajdziesz jedynie praktyczne rady- jak poprawić swój wizerunek, jak być dobrym mówcą, jak pracować nad charyzmą. Tu znajdziesz ćwiczenia i wskazówki pozwalające na dołączenie do grona osób, które mówią przekonująco i ciekawie. Stop! Czas na konkrety. Celem tego artykułu jest, byś Ty czytając ten tekst korzystał z każdą chwilą doskonaląc swoją autoprezentację. Więcej »


Pułapka „elastyczności”. Zarządzanie zmianą w projekcie

Najpierw była firma konsultingowa. Przeanalizowała szczegółowo potrzeby klienta w zakresie systemu informatycznego, którym był zainteresowany. Raport z prac konsultantów, opasły i szczegółowy był długo analizowany przez klienta, wprowadzano kolejne poprawki, wciąż pojawiały się uzupełnienia, zanim przyjął ostateczną wersję. A potem podpisano kontrakt. Więcej »


LUDZIE, ACH LUDZIE…

„Nie przywiązuj się do wyobrażenia, jakie masz o ludziach – i tak cię rozczarują.”/Ursula Steinbrinker/ Niezbyt optymistyczny jest ten cytat czy jednak nie jest prawdziwy? Chciałabym powiedzieć, że nie, głośno krzyknąć: ludzie są dobrzy, pracowici, dbają o innych, są słowni, solidni etc. Jednak jedenaście lat pracy z ludźmi pokazało mi, jak wiele w nim prawdy. Więcej »


Dążenie do doskonałości daje możliwość bycia najlepszym.

Chęć generowania zysku jest wpisana w codzienność każdej organizacji. Działy handlowe, w szkoleniach których się specjalizujemy, częstokroć są siłą napędową i determinantem rozwoju organizacji. Jednak żeby rozwój był trwały nie wystarczy, aby dział handlowy istniał w firmie, musi być on skuteczny. Menedżer skutecznego działu handlowego wie, że nie sztuką jest wygranie pojedynczego meczu, lecz całego sezonu. Aby to było możliwe należy cały czas szukać wyróżników, być przynajmniej o krok przed konkurencją. Więcej »


[« poprzednia] [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] 18 [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [następna »]