menu Newsletter Subskrybcja Nowe szkolenia polecamy polecamy
Znajdujesz się: www.szkolenia.com.pl

Archiwum artykułów

CZY UNIKNIEMY PROCESU ?

KÓŁKO GRANIASTE... „Kółko graniaste, czterokanciaste, koło nam się połamało, cztery reńskie kosztowało, a my wszyscy bęc!!!” Dzieci z dobrze znanej zabawy boleśnie odczuły na swojej skórze stare krakowskie porzekadło: „Co tanie - to drogie”. Czyż dzisiaj, problem kwadratury koła nie powraca w codziennej praktyce menadżerów dążących do maksymalizacji efektywności podległych organizacji? Czyż wiele, wydawałoby się, renomowanych organizacji, uznanych marek produktowych i usługowych, nie przypomina taniego, czterokanciastego rogatego kółka, niewartego nawet reńskiego grosza? Koła, które nie jest zdolne do stabilnego kręcenia się na wyboistej drodze rozregulowanego rynku? Co zrobić, aby kanciaste koło kręciło się gładko i daleko? Więcej »


Project management lekarstwem na kryzys

Project management, czyli po polsku zarządzanie przedsięwzięciami jest coraz bardziej popularne na całym świecie. Nie dlatego że taka jest moda, ale dlatego że to naprawdę bardzo skuteczna forma zarządzania, często umożliwiająca firmie zwycięskie wyjście z kryzysu. Więcej »


E-LEARNING - REALIA I PERSPEKTYWY

Czy e-szkolenie można traktować jako narzędzie do uzupełniania, rozszerzania i pogłębiania szkoleń tradycyjnych? Od czego zależy sukces rozwiązań e-learningowych w organizacji? Czy możliwe jest mierzenie rezultatów ze szkoleń e-learningowych? Czy można zastosować e-learning w różnych tematycznie szkoleniach? Jaki są prespektywy dla rozwoju e-learningu? Jakie zastosowanie mają platformy e-learnigowe? Więcej »


Asystent – Niezastąpiony Dyplomata

Sekretariat w organizacji zazwyczaj kojarzy się z odbieraniem telefonów, wysyłaniem poczty i umawianiem szefa na spotkania. Tymczasem ogniwo to łączy w sobie o wiele poważniejsze funkcje. Może okazać się elementem scalającym firmę, może też stanowić wąskie gardło. Sekretarka – Asystentka, (bo to kobieta najczęściej piastuje to stanowisko) jest organizatorem pracy swoich przełożonych, którzy niejednokrotnie zlecają jej o wiele poważniejsze, niż mogłoby się wydawać, zadania. Kierownictwo często nie zdaje sobie sprawy z delikatności i złożoności wykonywanych przez podwładne obowiązków. Więcej »


Outsourcing - co, kiedy, jak, dlaczego

Nikt nie jest we wszystkim doskonały, dlatego też outsourcing jest naturalnym elementem funkcjonowania każdej firmy. Tak więc, gdy mówimy o outsourcingu w firmie nie zadajemy pytania czy, ale: co, kiedy, jak i dlaczego? Więcej »


Outsourcing działalności szkoleniowej

Szkolenia po kontrolą firmy zewnętrznej Czym jest outsourcing działalności szkoleniowej? Najogólniej można powiedzieć, iż polega on na wydzieleniu działalności szkoleniowej z zakresu obowiązków działu personalnego i przydzieleniu jej wyspecjalizowanej jednostce zewnętrznej. Dział personalny i wybrana firma współpracują w zakresie tworzenia, realizacji kontroli działalności szkoleniowej. Działania wykonawcze leżą w większości po stronie jednostki outsourcingowej. Ich zakres może być bardzo różny: od realizacji wybranych tematów szkoleniowych aż do czynności związanych z prowadzeniem dokumentacji dotyczącej uczestnictwa poszczególnych pracowników w szkoleniach. Więcej »


Szkolenia językowe metodą ‘e-learning’

Zastosowanie metody ‘e-learning’ w szkoleniach językowych pozwala na połączenie ze sobą dwóch sprzecznych względem teorii zarządzania pojęć jak wysoka jakość i niższa cena usług. Nowa metoda szkolenia jest również odpowiedzią na wiele problemów związanych ze szkoleniami językowymi skierowanymi do pracowników. Pozwala na opracowanie skuteczniejszych systemów zdobywania wiedzy i kontroli postępów. Więcej »


[« poprzednia] [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] 26 [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [następna »]