menu Newsletter Subskrybcja Nowe szkolenia polecamy polecamy
Znajdujesz się: www.szkolenia.com.pl

Archiwum artykułów

E-LEARNING - REALIA I PERSPEKTYWY

Czy e-szkolenie można traktować jako narzędzie do uzupełniania, rozszerzania i pogłębiania szkoleń tradycyjnych? Od czego zależy sukces rozwiązań e-learningowych w organizacji? Czy możliwe jest mierzenie rezultatów ze szkoleń e-learningowych? Czy można zastosować e-learning w różnych tematycznie szkoleniach? Jaki są prespektywy dla rozwoju e-learningu? Jakie zastosowanie mają platformy e-learnigowe? Więcej »


Asystent – Niezastąpiony Dyplomata

Sekretariat w organizacji zazwyczaj kojarzy się z odbieraniem telefonów, wysyłaniem poczty i umawianiem szefa na spotkania. Tymczasem ogniwo to łączy w sobie o wiele poważniejsze funkcje. Może okazać się elementem scalającym firmę, może też stanowić wąskie gardło. Sekretarka – Asystentka, (bo to kobieta najczęściej piastuje to stanowisko) jest organizatorem pracy swoich przełożonych, którzy niejednokrotnie zlecają jej o wiele poważniejsze, niż mogłoby się wydawać, zadania. Kierownictwo często nie zdaje sobie sprawy z delikatności i złożoności wykonywanych przez podwładne obowiązków. Więcej »


Outsourcing - co, kiedy, jak, dlaczego

Nikt nie jest we wszystkim doskonały, dlatego też outsourcing jest naturalnym elementem funkcjonowania każdej firmy. Tak więc, gdy mówimy o outsourcingu w firmie nie zadajemy pytania czy, ale: co, kiedy, jak i dlaczego? Więcej »


Outsourcing działalności szkoleniowej

Szkolenia po kontrolą firmy zewnętrznej Czym jest outsourcing działalności szkoleniowej? Najogólniej można powiedzieć, iż polega on na wydzieleniu działalności szkoleniowej z zakresu obowiązków działu personalnego i przydzieleniu jej wyspecjalizowanej jednostce zewnętrznej. Dział personalny i wybrana firma współpracują w zakresie tworzenia, realizacji kontroli działalności szkoleniowej. Działania wykonawcze leżą w większości po stronie jednostki outsourcingowej. Ich zakres może być bardzo różny: od realizacji wybranych tematów szkoleniowych aż do czynności związanych z prowadzeniem dokumentacji dotyczącej uczestnictwa poszczególnych pracowników w szkoleniach. Więcej »


Szkolenia językowe metodą ‘e-learning’

Zastosowanie metody ‘e-learning’ w szkoleniach językowych pozwala na połączenie ze sobą dwóch sprzecznych względem teorii zarządzania pojęć jak wysoka jakość i niższa cena usług. Nowa metoda szkolenia jest również odpowiedzią na wiele problemów związanych ze szkoleniami językowymi skierowanymi do pracowników. Pozwala na opracowanie skuteczniejszych systemów zdobywania wiedzy i kontroli postępów. Więcej »


e-learning - taniej, jeśli mądrzej

Kiedy w latach 1998 i 1999 pierwsze firmy e-learningowe zaczęły odnosić spektakularne sukcesy, fanatycy nowej mody na szkolenia prorokowali, że w ciągu zaledwie kilku lat, metody e-learnigowe wyeliminują praktycznie nauczanie stacjonarne. Prezentowane przez pionierów z branży, możliwości technologiczne kompleksowych rozwiązań edukacyjnych z wykorzystaniem internetu, intranetu czy innych nowoczesnych technologii, mogły faktycznie zawrócić w głowie. Więcej »


Chaos uporządkowany

Teoretycy zarządzania przez lata poszukiwali modelu sprawnie funkcjonującej organizacji i nowoczesnych systemów zarządzania nią. Powstało szereg koncepcji, które lepiej lub gorzej obrazowały rzeczywistość. Współczesny menedżer - wykorzystując także doświadczenia innych firm - ma do dyspozycji szereg konkretnych, praktycznych narzędzi kierowania personelem. Jak się jednak okazuje - w dobie tak szybko następujących po sobie zmian - brakuje jeszcze w tym wszystkim... chaosu. Więcej »


[« poprzednia] [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] 26 [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [następna »]