Archiwum artykułów
Jak aktywizować uczestników szkoleń webcast
Szybszy Internet i jego powszechna dostępność powoduje, że tradycyjne szkolenia wypierane są stopniowo przez ich wirtualne odpowiedniki. Szkolenia webast są bardzo korzystne pod względem niskich kosztów realizacji, dostępności i istotnej oszczędności czasu. Coraz prostsze w obsłudze oprogramowanie powoduje, że stają się także naturalne i łatwe w realizacji. Więcej »
Równaj do najlepszych!
Idea uczenia się od innych, porównywania się z najlepszymi i rozumnego, przemyślanego przejmowania dobrych pomysłów w warunkach narastającej konkurencji staje się dziś skutecznym sposobem rozwiązywania wielu problemów zarówno strategicznych, jak i organizacyjnych. Więcej »
Jak wyreżyserować webcast?
Rekordziści spędzają w Internecie kilkanaście godzin na dobę, mimo to nawet oni nie mogą skupić się na 40-minutowym webcaście. Podpowiedzi co z tym zrobić, mogą udzielić nam reżyserzy, aktorzy czy radiowcy. Więcej »
Jak webcast wkracza w Twoje życie…
Termin webcast jest mało znany użytkownikowi polskiego Internetu. Najczęściej powoduje wyraz zadumy na twarzy i przebłyski kolorowych obrazów w głowie. Na Zachodzie kojarzony jest z konkretnymi możliwościami i rozwiązaniami biznesowymi. Możesz nie wiedzieć czym jest webcast, ale on już wkroczył w Twoje życie i zaczął je zmieniać… Więcej »
Kierownik ds. Kluczowego Klienta - minister bez teki, czy manager średniego szczebla?
Czyli współczesne zarządzanie sieciowym klientem w branży FMCG. Wielokrotnie spotykałem się do tej pory wśród ludzi z poza branży, ale również u ludzi z branży FMCG (rynek produktów szybko rotujących) z ironicznym pytaniem : kierownik, który nie posiada swoich podwładnych, co to za kierownik? Współcześnie można przyjąć, że w większości firm z branży FMCG, kierownik ds. klienta nie ma swoich podwładnych. Zdarza się jednak czasami, że ma i kieruje wówczas pracami asystent(a)/ki, „junior kierownika” czy też specjalist(y)/ki. Nawet w takim przypadku, zazwyczaj ilość osób kierowanych przez kierownika klienta nie przekracza dwóch. Więcej »
Czy szkolenia w sali to przeszłość?
Przyzwyczailiśmy się do szkoleń organizowanych w salach szkoleniowych, z przerwami kawowymi, obiadem i ćwiczeniami integracyjnymi. Wiele wskazuje jednak na nieuchronny kres, a co najmniej ograniczenie liczby tego rodzaju wydarzeń. Powodem takiego stanu rzeczy jest webcast – ich błyskawicznie zyskująca na popularności multimedialna alternatywa. Więcej »
Między szkoleniem a psychoterapią. O coachingu jako metodzie wsparcia w rozwoju osobistym.
Nie ma obiektywnie dobrego sposobu na kierowanie ludźmi, rozmowę, skuteczne realizowanie celów. Każdy człowiek jest sam w sobie jakiś, a celem coachingu jest pomoc w wydobyciu tych cech, które stanowią o czyjejś unikatowości, wyjątkowości i zaplanowanie razem z klientem jak te cechy wykorzystać w pracy zawodowej i w życiu osobistym. Więcej »