menu Newsletter Subskrybcja Nowe szkolenia polecamy polecamy
Znajdujesz się: www.szkolenia.com.pl

Archiwum artykułów

Jak aktywizować uczestników szkoleń webcast

Szybszy Internet i jego powszechna dostępność powoduje, że tradycyjne szkolenia wypierane są stopniowo przez ich wirtualne odpowiedniki. Szkolenia webast są bardzo korzystne pod względem niskich kosztów realizacji, dostępności i istotnej oszczędności czasu. Coraz prostsze w obsłudze oprogramowanie powoduje, że stają się także naturalne i łatwe w realizacji. Więcej »


Równaj do najlepszych!

Idea uczenia się od innych, porównywania się z najlepszymi i rozumnego, przemyślanego przejmowania dobrych pomysłów w warunkach narastającej konkurencji staje się dziś skutecznym sposobem rozwiązywania wielu problemów zarówno strategicznych, jak i organizacyjnych. Więcej »


Jak wyreżyserować webcast?

Rekordziści spędzają w Internecie kilkanaście godzin na dobę, mimo to nawet oni nie mogą skupić się na 40-minutowym webcaście. Podpowiedzi co z tym zrobić, mogą udzielić nam reżyserzy, aktorzy czy radiowcy. Więcej »


Jak webcast wkracza w Twoje życie…

Termin webcast jest mało znany użytkownikowi polskiego Internetu. Najczęściej powoduje wyraz zadumy na twarzy i przebłyski kolorowych obrazów w głowie. Na Zachodzie kojarzony jest z konkretnymi możliwościami i rozwiązaniami biznesowymi. Możesz nie wiedzieć czym jest webcast, ale on już wkroczył w Twoje życie i zaczął je zmieniać… Więcej »


Kierownik ds. Kluczowego Klienta - minister bez teki, czy manager średniego szczebla?

Czyli współczesne zarządzanie sieciowym klientem w branży FMCG. Wielokrotnie spotykałem się do tej pory wśród ludzi z poza branży, ale również u ludzi z branży FMCG (rynek produktów szybko rotujących) z ironicznym pytaniem : kierownik, który nie posiada swoich podwładnych, co to za kierownik? Współcześnie można przyjąć, że w większości firm z branży FMCG, kierownik ds. klienta nie ma swoich podwładnych. Zdarza się jednak czasami, że ma i kieruje wówczas pracami asystent(a)/ki, „junior kierownika” czy też specjalist(y)/ki. Nawet w takim przypadku, zazwyczaj ilość osób kierowanych przez kierownika klienta nie przekracza dwóch. Więcej »


Czy szkolenia w sali to przeszłość?

Przyzwyczailiśmy się do szkoleń organizowanych w salach szkoleniowych, z przerwami kawowymi, obiadem i ćwiczeniami integracyjnymi. Wiele wskazuje jednak na nieuchronny kres, a co najmniej ograniczenie liczby tego rodzaju wydarzeń. Powodem takiego stanu rzeczy jest webcast – ich błyskawicznie zyskująca na popularności multimedialna alternatywa. Więcej »


Między szkoleniem a psychoterapią. O coachingu jako metodzie wsparcia w rozwoju osobistym.

Nie ma obiektywnie dobrego sposobu na kierowanie ludźmi, rozmowę, skuteczne realizowanie celów. Każdy człowiek jest sam w sobie jakiś, a celem coachingu jest pomoc w wydobyciu tych cech, które stanowią o czyjejś unikatowości, wyjątkowości i zaplanowanie razem z klientem jak te cechy wykorzystać w pracy zawodowej i w życiu osobistym. Więcej »


[« poprzednia] [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] 8 [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [następna »]