menu Newsletter Subskrybcja Nowe szkolenia polecamy polecamy
Znajdujesz się: www.szkolenia.com.pl

Archiwum artykułów

BY INNI SŁUCHALI Z PODZIWEM - O prezentacjach biznesowych i wystąpieniach publicznych

Są tacy, którzy mają naturalny talent, jakiś dziwny dar. Tacy, którym zawładnięcie pełną salą (przecinaną jeszcze przed momentem szeptami nie na temat i pojedynczymi ziewnięciami) przychodzi bez wysiłku. Są jak hipnotyzerzy, jak iluzjoniści. Więcej »


Pokolenie Y. Zarządzanie generacją.

Pokolenie Y jest grupą, która coraz mocniej zaznacza się na rynku pracy. Duża jego część ukończyła studia i wkracza właśnie na swą ścieżkę zawodową. Porównywanie pokoleń jest popularnym sposobem poszukiwania metod zarządzania odpowiadających obecnym czasom. Więcej »


5 ważnych elementów, ważnych w nowej pracy

Wyobraź sobie, że jestem nowym sprzedawcą w Twojej firmie. Jestem podekscytowany, chętny i ambitny. Chcę odnieść sukces w tej pracy. Mam młodą rodzinę do wyżywienia, hipotekę do zapłaty lub mam na oku nowy samochód. Jestem zmotywowany. Więcej »


Konrad Grondek z tytułem CPIM APICS w stopniu Lead

Konrad Grondek, konsultant firmy MPM Productivity Management uzyskał tytuł CPIM Lead Instructor organizacji APICS. Jest dopiero drugim Polakiem, dziesiątym Europejczykiem, który może poszczycić się takim osiągnięciem. Więcej »


Wpływ podczas negocjacji? Wystarczy konsekwencja!

Analizując od wielu lat oczekiwania uczestników szkoleń z zakresu negocjacji czy wywierania wpływu widzę w zasadzie jedno pragnienie – poznać magiczną technikę, która załatwi wszystkie problemy.Od 10 lat tak jak zajmuję się szkoleniami w zakresie wywierania wpływu, stoję na stanowisku, że wszyscy znamy wszystkie techniki wpływu, tyle tylko, że ta wiedza jest nieświadoma. Skąd takie moje przekonanie? Więcej »


Jak Cię widzą, tak Cię piszą

Istnieje wiele opinii na temat wagi cech, które są istotnymi determinantami jakości i efektów pracy handlowca. Poniżej przedstawię kilka z nich. Są one istotne w pracy handlowca. Każdy z nas na początku popełnia błędy, jeśli chcesz ich uniknąć, koniecznie przeczytaj ten artykuł. Więcej »


MOTYWOWANIE BEZ PIENIĘDZY – CZY TO MOŻLIWE?

Każde działanie to koszty. Motywować bez pieniędzy bezpośrednio wręczanych … to jest możliwe. W tym przypadku, koszty jakie się ponosi związane są z jakością pracy menedżera i zakupem, jeżeli jest to potrzebne, usług i materiałów w zewnętrznych instytucjach. Jak powszechnie wiadomo, środki motywacji można podzielić na te finansowe i niefinansowe. Jedne i drugie mogą i służą również do motywowania tzw. pozapłacowego, czyli tego, które jak się okazuje jest równie ważne jak wynagrodzenie. Więcej »


[« poprzednia] [1] 2 [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [następna »]