menu Newsletter Subskrybcja Nowe szkolenia polecamy polecamy
Znajdujesz się: www.szkolenia.com.pl

Archiwum artykułów

„…w biznesie nie dostajesz tego, na co zasługujesz, dostajesz to, co wynegocjujesz…”
Chester Karass

Dobrze negocjować to budować zaufanie, stwarzać korzystne dla obu stron propozycje oraz przekonywać i nie dać się oszukać. Umiejętność negocjowania jest podstawą osiągnięcia sukcesu w biznesie i może stać się ważnym elementem osiągnięcia przewagi konkurencyjnej w przedsiębiorstwie. Każdy pracownik zdaje sobie sprawę z problemów, jakie wiążą się z sytuacją, w której dojście do porozumienia z klientem następuje na drodze negocjacji. Z jednej strony – wynegocjowanie lepszych warunków może być istotnym sposobem powiększania zasobów finansowych firmy! Z drugiej strony – wymagania marketingu relacyjnego stawiają pracowników przed dylematem: „Jak osiągnąć sukces w negocjacjach, pozostawiając jednocześnie drugą stronę w poczuciu osiągniętego sukcesu?” Więcej »


Dzisiaj wygrywa się ludźmi, bo tylko ich nie można skopiować

Globalizacja i rozwój zaawansowanej technologii zmieniają dotychczasowy sposób funkcjonowania firm. Odpowiedzią na wymóg większej wydajności jest niepowstrzymany nurt innowacji, co powoduje bezprecedensowe zmiany w środowisku pracy. W tej sytuacji coraz ważniejsza staje się ocena umiejętności radzenia sobie ze zmianami oraz umożliwienie pracownikom doskonalenia tych umiejętności. Więcej »


Prawo zamówień publicznych – cztery miesiące po nowelizacji.

25 maja 2006 weszła w życie ustawa o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych. Obszerna nowelizacja ma dwa podstawowe założenia:dostosowanie prawa polskiego do nowych dyrektyw UE,odformalizowanie i uproszczenie procedur aby ułatwić wykorzystanie środków z funduszy unijnych.Nowelizacja ustawy spowodowała daleko idące zmiany w sposobie przygotowania i prowadzenia postępowań o zamówienia publiczne, a także w procedurach odwoławczych. Więcej »


Warunki Kontraktu FIDIC

Coraz częściej inwestycje budowlane w Polsce realizowane są w oparciu o procedury i zasady FIDIC. Wzory FIDIC dotyczące procedur przetargowych i zawierania umów znajdują powszechne zastosowanie w kontraktach międzynarodowych, ale są także często stosowane w krajach nie mających uznanych własnych wzorów warunków kontraktów. Znajomość procedur FIDIC oraz umiejętność wdrażania tych procedur w warunkach krajowych stwarza firmie możliwości uczestniczenia w procesach inwestycyjnych realizowanych w oparciu o założenia FIDIC. Więcej »


TRENING SKUTECZNEGO ZARZĄDZANIA CZASEM

Zdarza się często, że jesteśmy uzależnieni od załatwiania pilnych spraw. Ciągle w pracy, w pędzie, na wczoraj, stale z poczuciem narażenia się na zderzenie z "deadline"... W nawale zajęć szukamy usprawiedliwienia, że nie zajmujemy się tym, co w naszym życiu jest najważniejsze. Przyjmujemy, że gdy coś jest pilne, to musi być ważne. Wieloma istotnymi sprawami w życiu zajmujemy się za mało - rodziną, przyjaciółmi, zdrowiem, rekreacją, stanem emocjonalnym... do czasu, aż staną się palącym problemem. Kiedy jednak w końcu stają się pilne, to często jest już za późno na ich załatwienie. Czy nie byłoby warto zastanowić się nad organizacją swojego czasu, zanim dojdzie do takiej sytuacji? Więcej »


KOBIETY - MĘŻCZYŹNI. DWA ŚWIATY? DWIE KULTURY?

Wiele wskazuje na to, że świat kobiet jest równie odległy od świata mężczyzn jak egzotyczna kraina. Osoby innej płci, z którymi dzielimy życie i pracę często porozumiewają się inaczej. Łatwiej będzie dogadać się dwu mężczyznom z różnych krajów, np. Polakowi z Francuzem, niż Polakowi z Polką. Czy ktokolwiek wyobraża sobie podroż do Chin bez zaglądania do przewodnika? Więcej »


STUDIUM COACHA - rozwijanie umiejętności coacha, czyli co jest istotą coachingu menedżerskiego.

Coaching zaczyna stanowić bardzo ważny i nie dający się niczym zastąpić czynnik dobrego funkcjonowania każdej organizacji. Coaching powinien być traktowany jako pewien system funkcjonowania organizacji, który pozwala na optymalne wykorzystanie potencjału pracownika, który sprzyja zarządzaniu wiedzą w organizacji, jest podstawą budowania organizacji uczącej się. Więcej »


[« poprzednia] [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] 17 [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [następna »]