menu Newsletter Subskrybcja Nowe szkolenia polecamy polecamy
Znajdujesz się: www.szkolenia.com.pl

Archiwum artykułów

Analiza potrzeb szkoleniowych

Chcesz zapewnić Twojej firmie efektywnie pracujący personel? Chcesz zweryfikować faktyczną wiedzę i umiejętności pracowników? Chcesz ustalić odpowiedni czas trwania i tematykę szkoleń? Chcesz określić prawidłowo ścieżkę rozwoju pracowników? Chcesz zapewnić Twojej firmie oszczędności? Jeżeli przynajmniej na jedno z tych pytań Twoja odpowiedź brzmi: tak, skorzystaj z udogodnienia, jakim jest analiza potrzeb szkoleniowych. Więcej »


W trosce o jakość szkoleń

Branża szkoleniowa w Polsce intensywnie przygotowuje się do absorpcji środków pomocowych z Europejskiego Funduszu Społecznego. Tylko w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich – Rozwój Kadr Nowoczesnej Gospodarki będzie do wykorzystania w latach 2004-2006 około 253 mln EURO. Jednak środki na szkolenia przewidziane są również w innych programach operacyjnych UE (łącznie tworzących budżet około 600 mln EURO). Powyższa sytuacja spowoduje dynamiczny wzrost zarówno popytu, jak i podaży usług edukacyjnych, wspartych funduszami UE, bowiem wartość całego rynku szkoleniowego w Polsce w 2003 roku szacowana była na 680 mln PLN. Więcej »


KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA DROGĄ DO SUKCESU FIRMY

Oficjalny przepływ informacji w firmie odgrywa istotną rolę w relacjach zarząd – pracownicy, wpływając nie tylko na motywację zespołu ale kształtuje również wizerunek zakładu na zewnątrz. Czy zdajemy sobie jednak sprawę jak duży zasięg poza firmą potrafi mieć dobra opinia pracownika o swoim pracodawcy? Więcej »


Umiejętności Menedżera w zakresie komunikacji

Z przeprowadzonych badań wynika, że wiedza o charakterze technicznym umożliwia w 90% awans pracownika na niższych szczeblach organizacji. Na stanowiskach dyrektorskich stanowi ona jedynie 20% potrzebnej siły przebicia. Pozostałe 80% to głównie umiejętności porozumiewania się z ludźmi i kierowania nimi, czyli komunikacja. Więcej »


Funkcjonowanie naszego "języka umysłu"

Jeśli pomyślimy o obrazie świata jako o najbardziej ogólnej syntezie niezliczonej ilości przeżyć i wpływów, ich interpretacji, i wynikającej z tego nadawaniu wartości oraz znaczeń przestrzennym obiektom. Obraz świata jest, w najbardziej konkretnym i natychmiastowym znaczeniu, efektem komunikacji. Nie jest on światem, lecz mozaiką obrazów, które mogą być interpretowane w jakiś sposób dzisiaj, a w inny jutro, wzorcem wzorców, interpretacja interpretacji, rezultatem bezustannych decyzji na temat tego co może a co nie może zostać zawarte w tych meta – interpretacjach, które same w sobie są konsekwencjami decyzji z przeszłości. Więcej »


Kierowanie zespołem w procesie zmian

Kluczowe czynniki budowania akceptacji dla zmiany. Prawdopodobnie wszystkim jest znane powiedzenie, iż jeżeli stale coś robisz w ten sam sposób, otrzymujesz te same rezultaty. Oczekiwanie innych rezultatów graniczy z myśleniem neurotycznym, magicznym lub delikatnie mówiąc - brakiem mądrości. Więcej »


Okno Johari - czyli czego ma dotyczyć feedback

Coraz powszechniej stosujemy udzielanie informacji zwrotnej czyli feedbacku w naszych firmach jako element kultury organizacyjnej. Wielu z nas korzysta z niego, aby się doskonalić. Czy wiemy jednak na pewno jaki feedback jest dla nas najciekawszy i najbardziej użyteczny? Więcej »


[« poprzednia] [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] 24 [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [następna »]