menu Newsletter Subskrybcja Nowe szkolenia polecamy polecamy
Znajdujesz się: www.szkolenia.com.pl

Archiwum artykułów

SUKCES FIRMY TO KAPITAŁ LUDZKI...

Często mówimy albo słyszymy..... „Mam dość tej pracy, praca i praca, ciągła pogoń i brak czasu. Nikt mnie nie docenia, ciągłe pretensje. Składam wypowiedzenie. Nie chcę tutaj pracować.....” Więcej »


(s)ELEKCJA 8 najpodstępniejszych mitów

Wybieramy i obalamy najbardziej utrwalone mity i bujdy o selekcji kandydatów! Więcej »


SZEFOWIE ZATRUDNIAJĄ OSOBY, Z KTÓRYCH STRONY NIE MUSZĄ SIĘ OBAWIAĆ KONKURENCJI

Taka postawa przełożonego powoduje chaos i dusi twórczą atmosferę w pracy. W takim środowisku szef-lider pogłębia swą autystyczną wizję bardzo radosnej twórczości (niestety hossa rynkowa umacnia ten stan rzeczy), nastawionej po pewnym czasie już tylko na przetrwanie na stanowisku za każdą cenę i najdłużej, jak tylko się da. Po jakimś okresie środowisko to, organizacja, firma, partia, instytucja osiąga tytułowy szczyt pustki. A kiedy wszystko zaczyna się walić, zdarzenia zmierzają w jednym z trzech kierunków: Więcej »


SUKCES OSTATNICH LAT, CZYLI NAJWIĘKSZY PROBLEM – JUTRA

  W ciągu ostatnich lat menedżerowie większości firm dobrze wywiązywali się z podstawowych zadań. Mieliśmy wzrosty, łatwy i dobrze chłonący rynek. Obserwując ubiegłoroczne debiuty giełdowe oraz wyniki badań tzw. „mystery shoppera” na przestrzeni minionych 3 lat, łatwo zauważyć, że klient sam kupował i to na potęgę. Paradoksalnie w tym kryje się jeden z największych problemów rynkowych. Jeśli dotychczasowe metody pracy są tak efektywne, to po co je zmieniać? – zapyta wiele osób. Spora część menedżerów jest też zdania, że ich wiedza i nabyte umiejętności oraz koncepcje rozwojowe są w zupełności wystarczające. Naszym zdaniem polscy menedżerowie w większości branż mają wystarczająco dużo powodów do tzw. „schizofrenii zarządczej”. Z jednej strony wiedzą, że nie podejmując żadnych działań, są postrzegani jako niezdecydowani i słabi, z drugiej widzą, że właśnie to wzbudza w nich poczucie niepewności, bezsilności i zagrożenia. W obecnym czasie (kryzysu rynku finansowego) poczucie te nasilają się. Więcej »


Wywieranie wpływu na ludzi

Mam trzy wiadomości: jedną złą i dwie dobre Zacznę od tej pierwszej – złej - by mieć ją jak najszybciej za sobą: techniki wywierania wpływu na ludzi mają setki oblicz. Co więcej, stosuje się je na dziesiątkach płaszczyzn (między przedstawicielem handlowym a klientem, studentem a wykładowcą, między rodzeństwem, w sklepie, na ulicy, podczas balu dobroczynnego...). Czas na dobrą wiadomość: choć techniki wywierania wpływu mogą przyjmować tysiące postaci, większość daje się zaklasyfikować do jednej z sześciu kategorii. Co za tym idzie? Druga dobra wiadomość. Mianowicie, już dwie dekady temu, zespół zafascynowanych psychologią społeczną badaczy zidentyfikował i opisał poszczególne reguły wywierania wpływu na ludzi. Od poznania już tylko krok do zużytkowania wiedzy. W momencie, gdy zdajemy sobie sprawę z istnienia danych reguł wywierania wpływu, łatwiej nam bronić się, przeciwdziałać lub... samemu prowadzić grę wiodącą ku upragnionemu celowi... Więcej »


Trudny klient czy trudna sytuacja?

Na wstępie należy zastanowić się, czy trudny klient, to tak naprawdę nie jest klient w trudnej sytuacji? Jeżeli zadbamy o właściwe swoje nastawienie wobec niego, okazać się może że klient zmieni się w zadowolonego klienta. Zazwyczaj „trudni” klienci są oburzeni bądź zdenerwowani sytuacją w jakiej się znaleźli. Jest po prostu dla nich trudna. Mówienie o kliencie „trudny”, to etykietowanie go. Jest bardzo częste, a niestety jest to równoczesna barierą w profesjonalnej obsłudze. Tendencja do takiego myślenia wynikać może między innymi z bardzo powszechnie występującego zniekształcenia w naszym wnioskowaniu. Więcej »


Potęga  Twojego głosu

Kto nie chciałby mówić w taki sposób, aby inni słuchali go z dużym zainteresowaniem? Dobry głos nie tylko przyciąga uwagę, ale też wywiera 5-krotnie większy wpływ na odczucia i nastawienie odbiorców niż treść wypowiedzi. To, jak mówimy jest więc co najmniej tak samo ważne jak to, co mówimy. Więcej »


[« poprzednia] [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] 13 [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [następna »]