menu Newsletter Subskrybcja Nowe szkolenia polecamy polecamy
Znajdujesz się: www.szkolenia.com.pl » artykuły » „…w biznesie nie dostajesz (...)


„…w biznesie nie dostajesz tego, na co zasługujesz, dostajesz to, co wynegocjujesz…”
Chester Karass

Dobrze negocjować to budować zaufanie, stwarzać korzystne dla obu stron propozycje oraz przekonywać i nie dać się oszukać. Umiejętność negocjowania jest podstawą osiągnięcia sukcesu w biznesie i może stać się ważnym elementem osiągnięcia przewagi konkurencyjnej w przedsiębiorstwie.
Każdy pracownik zdaje sobie sprawę z problemów, jakie wiążą się z sytuacją, w której dojście do porozumienia z klientem następuje na drodze negocjacji.

Z jednej strony – wynegocjowanie lepszych warunków może być istotnym sposobem powiększania zasobów finansowych firmy! Z drugiej strony – wymagania marketingu relacyjnego stawiają pracowników przed dylematem: „Jak osiągnąć sukces w negocjacjach, pozostawiając jednocześnie drugą stronę w poczuciu osiągniętego sukcesu?”
Współczesne, twórcze podejście do problemu negocjacji zakłada, że nie jest to forma konfrontacji, ale wspólnego poszukiwania takich rozwiązań, które są wzajemnie akceptowane i satysfakcjonujące. Strony koncentrują się na obopólnych korzyściach, a nie na własnym stanowisku – co pozwala na ustalenie i oszacowanie zmiennych negocjacji.
Profesjonalni powinni umiejętnie prowadzić trwające już rozmowy, pełniąc rolę taktyków i autorów porozumienia, ale równocześnie powinni zachowywać się jak przedsiębiorcy, którzy tworzą jak najkorzystniejsze dla siebie zasady gry. Najlepsi negocjatorzy nie tylko dobrze rozgrywają swoją partię, lecz także ustalają korzystne dla siebie reguły gry, zanim jeszcze zasiądą do stołu. Dlatego podczas kursu specjalny akcent kładziony będzie na fazę przygotowania.
Zapraszamy na szkolenie pt: „Skuteczne negocjacje w biznesie”, które odbędzie się w terminie 14 – 15 grudnia 2006r. w Warszawie. Podczas szkolenia uczestnicy poznają podstawowe założenia skutecznych negocjacji, wraz z trenerem wypracują szereg technik sprzedaży i technik wywierania wpływu w negocjacjach.
W szczególności omówimy:jak właściwie planować, przygotować i prowadzić negocjacje?
jakie znaczenie ma komunikacja werbalna i niewerbalna w procesach negocjacyjnych?
jakie informacje o kontrahencie należy zdobyć przed przystąpieniem do negocjacji?
jakie strategie negocjacyjne stosują inni i jak osiągnąć nad nimi przewagę?
jakie są typowe błędy negocjacyjne?A także:jakie są podstawowe zasady etykiety biznesu w negocjacjach?
jak nawiązać „nić porozumienia” z rozmówcą i wypracować korzystne rozwiązania dla obu stron uczestniczących w rozmowach?
jak radzić sobie w trudnych sytuacjach negocjacyjnych?Szkolenie ma charakter warsztatów popartych krótkimi wykładami, licznymi ćwiczeniami, dyskusją oraz analizą przypadków, dzięki czemu będą mogli Państwo przedyskutować problemy pojawiające się podczas negocjacji, a także wypracować oraz rozwinąć indywidualne umiejętności i strategie.

Więcej informacji o szkoleniu uzyskają Państwo na stronie www.globalbc.pl.

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt pod numerem telefonu: + 48 22 830 05 91 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej globalbc@globalbc.pl.


Zapraszamy także na inne szkolenia realizowane przez Global Business Center w grudniu 2006 r.„Sukces w funkcji menadżera – 6 filarów skutecznego zarządzania” 4-5 grudnia 2006 r.
„Zarządzanie projektami – zarządzanie poprzez projekty” 7-8 grudnia 2006 r.
„Przestępstwa i nadużycia gospodarcze – mechanizmy identyfikujące, zapobiegawcze i zabezpieczające” 11-12 grudnia 2006 r.

  1. drukuj
« strona główna | archiwum » « poprzedni | następny »